lördag 22 juni 2013

PGS- Familjen Frejrönn del.12

Oj, har spelat en massa men på något konstigt sätt är det inte lika lätt att få till bloggtid som det är att få speltid. men det har inte hänt så mycket så jag ska försöka få till det :)
Ok, del.12 då alltså.
Förresten, ska jag kanske testa med ännu större bilder i det här inlägget?

Natten innan det är dags för Snöflingedagen så händer det saker hemma hos familjen! Medans Sara måste föda så fortsätter de andra barnen att sova.


Och det blev trillingar! June, Lupine och familjens ända kille hittills Andreé.

Och eftersom jag åldrade upp dem direkt fick jag också veta att ingen av dem blev arvinge... :/






Andreé, som fick rosa hår och gråa ögon.


June som fick samma gener som Andreé. Bilden på Lupine försvann men hon fick blont hår och turkosa ögon.


Dags för snöflingedagen och jag lyckades få ett hyfsat bra kort på hela familjen.




Alla verkade få hyfsat bra presenter...



Utom Stiles som försöker komma på vem som gav honom en regnbågslampa.


Men han fick i alla fall en bra present och sedan frossade alla gästerna i mat.




May, June, Lupine och Andreé vid klossbordet som alla verkar vara galna i.


Fick både en varulv och en vampyr på festen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar