tisdag 4 juni 2013

Ny blogg!

Så, en simsblogg. Vad behöver jag skriva om här för att jag men framför allt mina läsare ska bli nöjda?
Först, ignorera den dåliga designen och "namnet" jag LOVAR att jag kommer fixa den!
Sen behöver jag simmar som ni kan få följa, kanske en kändis eller.... Jag vet en PGS! 
Vet alla vad en PGS är förrensten?! Kanske inte men då har jag mitt första inlägg i alla fall!
Sen vill folk kanske veta om fusk! Jag kan nog en hel del fusk... Hehe
Och sen behöver man information som man kan få från helt underbara andra simmare, självklart måste man fråga först!
Ja, det kan nog funka!
Kommer ni att fortsätta läsa? 
Skriv JÄTTEGÄRNA en liten kommentar här nere så jag kan kolla in bloggar om ni har några!
Här är några andra bloggar som kommit liiiite längre än vad jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar