måndag 17 juni 2013

PGS- del.12

Ni vet hur man kan få en sån där period då man bara inte känner för att spela. Jag har fått en sån fast med bloggandet, plus att jag bara skriver om min PGS hela tiden. Så jag hoppas att ni förlåter mig om uppdateringen blir tråkig men man vill ju trots allt göra andra saker också på sommarlovet. jag tänker ju inte precis sitta inne och spela om det är jättefint väder ute. Hoppas ni förstår mig!


Ni vet den där stora förändringen som jag berättade om? Familjen fick ett arv från en avlägsen släkting och tänkte att det var dags för förändring. 
Jaja småtjejerna har likadan tapet och de fick även med sig lite av sina leksaker men de verkligen älskar sitt nya rum och så fort de är på övervåningen så leker de i sitt rum.
Det här huset är mycket större och det finns plats för fler barn!
Fast Sara var lite ledsen när de flyttade eftersom hon såg möjligheter i det andra huset. Kanske att hon och Stiles flyttar dit när de blir äldre.









När det är jul så har ju tjejerna såklart fått lite jul på sitt rum också!


De har skaffat en katt, Fritz.


Nu när Emilia kan alla småbarnsfärdigheter så håller Sara på att lära May dem för fullt.



Och Stiles kan bara luta sig tillbaka och lära sig fler recept. Han har snart maxat färdigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar