måndag 15 juli 2013

Hinni Hashini

Hellu! Nu ska jag börja med en liten historia som inte riktigt har fått ett namn än men den ska i alla fall handla om en sim som heter Hinni Hashini! Jag hittade henne i Isla Paradiso och sedan gjorde jag några små ändringar på henne och hon fick flytta in i en lägenhet i Bridgeport!
Varsågoda!

Först, vem är hon?

 Hinni Hashini är en ganska tuff och framåt storstadstjej. När hennes pappa berättade om Bridgeport vart hon fast direkt.

Egenskaper: Festprisse, stjärnkvalitet, vegeterian, nattuggla, karismatisk

Favoriter: Tofuostschnitsel, Disco, Skär

Stjärntecken: Vädur


                                                     ( ledsen för lite tråkiga bilder här )

Och nu ville inte min dator mer, hoppas ni har överseende med detta och jag ska lägga upp avsnittet så snart som möjligt! LOVAR!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar