onsdag 10 juli 2013

Hellu!

Förlåt förlåt alla mina simmare! Jag SKA spela men om ni ursäktar mig så har jag funderat på att lägga ner min PGS ett tag. De får liksom ta en "semester från kändislivet" ett tag ;)
Jag har länge funderat på något nytt för dem men jag vet inte riktigt än så mer får ni inte veta! Men jag har märkt att ni inte är lika många som läser längre, kanske i och för sig beror på min dåliga uppdatering...
MEN innan ni blir allt för besvikna så håller jag på att fundera på lite olika avsnitt om ISLAND PARADISE! Yeay! Vad vill ni veta? Ni vet att vissa andra simsbloggare har månadens blogg eller önskesimmar men jag har tänkt att om ni inte är så många som läser så kan ni ju alltid skicka ett mejl?  Jag hoppas att era simmar har en UNDERBAR sommar och att ni också har det, fast det kan vara äckligt mycket mygg ute...
Nu måste jag kila men hoppas verkligen ni förstår mig, jag har ju ett liv utanför spelet också ( Även om det livet ibland kan få besök av små "simstankar" :)
Och sen avslutar vi med ett litet

Thank plumbob it's Fr... Vänta! Det är ju inte alls fredag... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar