söndag 25 augusti 2013

Bilder från The Sims 4

Bilderna kommer härifrån.
Jag har ju inte skrivit så mycket om The Sims 4, detta kanske beror på att jag inte själv varit så supermegaglad över att den ska komma, men nu tyckte jag det var dags för lite info, bilder och videos.

BRr1A6PCcAA50RuBRr2lxjCMAApcil
p8yjbacz
BRrr40sCAAAXueu
BRrtxzzCQAE9-qV
BRryIerCMAAh4z1
BRrscT2CUAA_2KdBRrlTyoCEAAsYrx


BRryQo3CAAEOaO-

BRrwIF3CcAAxzur




Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker om det nya spelet men om ni kollar på bilden här brevid så verkar det lite "rörigt" typ. Jag är såklart spänd på att få se mer, vilket jag antar att ni också är. Glöm dock inte att det här bara är mina uppfattningar.




Create a sim
BRrso3eCQAAey15
BRruENwCMAAZV9m

BRr4wUqCYAIxb4mBRr2LepCUAAxbFf

Det nya create a sim ( skapa en sim ) verkar ganska bra faktiskt. Jag är förvånad.
Du kan gripa tag i olika kroppsdelar och dra ut dem, böja dem och justera storleken. Jag tror även man kommer kunna ändra simmarnas längd.
Det här får absolut ett par pluspoäng!

Övrigt

S04S05
S02S07

S08S01

Simmarna kommer, vad jag har hört, ha känslor, kunna integrera med varandra och mycket mycket mer!
EA kommer snart ha övertalat mig men jag är fortfarande lite tveksam...

Vad är era tankar och funderingar kring spelet? Låt mig och andra få veta genom att kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar